Er was een probleem met het laden van de reacties.

Gebruikers aanmaken voor uw bedrijf in Portal.

Support Portal  »  Knowledgebase  »  Bekijkt artikel

  Printen

Gebruikers aanmaken voor uw bedrijf in de portal.

Om een gebruiker aan te maken heeft de gebruiker een e-mail en telefoonnummer nodig.
De gebruiker krijgt een e-mail om zich te registreren.
U kunt een gebruiker aanmaken door rechtsboven te klikken op Bedrijf > Gebruikerbeheer > Gebruiker toevoegen.

 

Stappenplan

  1. Login op portal.tuxis.cloud
  2. Klik op Bedrijf.
  3. Klik op Gebruikersbeheer.
  4. Klik op de omcirkelde knop.
    ff9ddbcc7cf23ebb1a9eaef16a29a27cebf493af93a7886b50ffeef9a080ea5e71c0c8b881c1fcaf?t=9f060737c991a527d493394abc77bbab
  5. U kunt nu alle informatie invullen over de gebruiker en wanneer u klaar bent drukt u op de omcirkelde knop.
    5745ce42c83ec769844f2073818d02c9bf5b69e87e13257a9104297656c53e925f4e2a4d7e4d3c63?t=046bdc624a08c4f0b12843c1b7170978
  6. Nu kunt u de rechten geven aan de user of van een andere gebruiker kopiëren.
    Als u dit heeft gedaan klikt u op de omcirkelde knop en dan bent u klaar.
    2822a0e249e1635825f3cf47289e498805995fb11a483a5c277409d30e23a565bd8521346b72bc7b?t=1cc1d45413aa3a1c435bf098e0c6ee55

Deel via
Is dit artikel zinvol?  

Gerelateerde artikelen

© Tuxis B.V.