Er was een probleem met het laden van de reacties.

Bestanden op de PC komen niet overeen met de bestanden in de online omgeving

Support Portal  »  Knowledgebase  »  Bekijkt artikel

  Printen
Wanneer u inlogt op uw online omgeving en u ziet daar bestanden staan die niet op uw werkplek staan, dan kan dit de volgende oorzaken hebben:
  1. Niet alle mappen zijn aangevinkt om te synchroniseren. U kunt dit controleren door de dubbelklikken op het icoontje in uw taakbalk

    b12eb5384ace47031bfe3f020cee7e2d0be8b9d3?t=e028e4a7d683dc6dd6e8c285016fecb8
  2. Er is ingesteld dat mappen boven een bepaald formaat niet mogen synchroniseren. Klik op het icoon in de taakbalk en ga naar instellingen

    9eded9fcb03ee7f49e28805386eb9957c02863f8?t=88f688748f1f1292613b09889c7ed650
  3. Er is een synchronisatiefout. In dat geval zal op de taakbalk geen vinkje staan. Dubbelklik dan op het icoon in de taakbalk (het zal een kruisje zijn of uitroepteken) en bekijk foutmeldingen

Bijlages


Deel via
Is dit artikel zinvol?  

Gerelateerde artikelen

© Tuxis B.V.