Er was een probleem met het laden van de reacties.

[Opgelost] Netwerkprobleem

Support Portal  »  Announcements  »  Bekijkt artikel

  Printen
9:50 Op dit moment ervaren we netwerkproblemen. We zijn een onderzoek gestart naar de oorzaak. We zijn op dit moment niet telefonisch bereikbaar.
10:20 Na werkzaamheden kunnen diensten het weer gaan doen. Wij zijn telefonisch weer bereikbaar.
10:30 Alle diensten moeten weer werken als voorheen. Hebt u nu nog problemen, neem dan contact met ons op. De oorzaak wordt onderzocht.

Update: Vandaag om 09:45:00u is er bij routine werkzaamheden op onze routers in Ede een storing opgetreden. Bij het toevoegen van een VIP en het herstarten van de software die dit verzorgd is er een software fout opgetreden.
Beide routers in Ede konden hierdoor verkeer niet correct afhandelen.
Na het handmatig herstarten van de betreffende software waren alle diensten om 10:18:06u weer beschikbaar.

Diensten in Amsterdam en onze shared hosting in Ede zijn gedurende de storing wel bereikbaar geweest.
Onze excuses voor het ongemak.

Deel via
Is dit artikel zinvol?  

Gerelateerde artikelen

© Tuxis B.V.