There was a problem loading the comments.

Storing internetconnectiviteit via AMS-IX

Support Portal  »  Announcements  »  Viewing Article

  Print
16:20 Wij ervaren op dit moment problemen met de connectiviteit. Het is nog niet helemaal duidelijk waardoor. We houden u op de hoogte.
16:29 De verstoring is voorbij maar we weten nog niet exact de oorzaak.

16:41 Het lijkt erop dat onze AMS-IX verbinding tussen 16:15 en 16:25 uur niet goed heeft gefunctioneerd. Alle verbindingen zijn weer hersteld.

17:15 Het gaat op dit moment weer mis met verkeer naar de AMS-IX. We zoeken naar een oplossing.
17:18 We hebben ervoor gezorgd dat verkeer niet meer via die route loopt en dus via een andere route. Hierdoor moet u geen hinder meer ondervinden van de verstoring.

18:45 Inmiddels is er bevestiging van AMS-IX dat er in Amsterdam een probleem is bij de transport-leverancier. Tot de verbinding weer 'Ok' verklaard wordt blijft AMS-IX uitgeschakeld.

Toelichting: Er was tot twee keer toe een korte verstoring van verkeer dat via de AMS-IX poort afgehandeld werd. Een van onze transitpartners leek er ook last van te hebben. De oorzaak is nog niet bekend maar wij hebben ervoor gezorgd dat verkeer niet meer over die AMS-IX poort afgehandeld wordt of via de transit partners met gelijke issues.


Share via
Did you find this article useful?  

Related Articles

© Tuxis B.V.